Wednesday, April 22, 2009

Personligt rekord i nedlagda timmar.

Idag när jag kom in på min egen blogg för att leta efter ett gammalt inlägg om min evighetsbyrå, så såg det ut så här:

STATISTIKEN & MATEMATIKEN

Totalt antal besökare 18000
Antal besökare idag 6
Antal besökare online 2

Roligt! Lite pepp. Så att jag övervinner mitt kameraproblem och tar bilder med min mobil i stället så att det kan hända lite här inne snart.

Idag börjar det närma sig - byrån som nu har funnits med sedan tidigt i mars i fjol, har blivit målad tre gånger, skrapad och penslad med färgborttagning, vidare skrapad och slipad en hel höst och en hel vår, målad 2 gånger till och så har jag hållit andan....


7 mars 2008


4 april 2008


15 september 2008

Lite krackelerad fast på rätt ställe denna gången, så är jag faktiskt nöjd. Aldrig någonsin har jag varit så noggrann och tagit tag i ett och samma projekt så många gånger. Nu hoppas jag att jag ser slutet!

Idag håller jag på att dammsuga ur den och sätta dit knoppar och ska lägga i lite fint lådpapper.
Ska nog ta och testa stearintricket också (för att få lådorna att glida lättare). Om de överhuvudtaget kommer att passa i byrån efter en hel vinter i redskapsboden.... Kan ha slagit sig rätt rejält.
Något måste ju kärva, för nu har jag lite FÖR bra flyt.

No comments: