Monday, February 9, 2009

Hurra för prinsen!

Världens vackraste hund börjar komma sig till åren. Idag är han 8 år. Hurra för vår klunseduns!




Själv så boar och planerar jag inför vårens tillskott och arbetsbordet har åkt ut ur sovrummet till förmån för spjälsängen. På köpet fick jag en bra mycket bättre utsikt.
Men planen är bara barnet. Tapeter, färg och en liten fin gardin så klart. Men jag ser redan hur bra det kommer att bli!!

Totalt ostylat - det bjuder vi på.

Har klätt om den billiga bänkskivan a la tapetserarbord, med akrylatväv (plastat tyg) med medaljongmönster, vitt i vitt. Ett klart trevligt resultat, bockarna ska få sig lite färg de med. En dag när det blir varmare, så jag kan måla ute eller öppna fönstret.

Grannens hästar håller mig sällskap utanför, rogivande och hög mysfaktor.

No comments: