Monday, January 12, 2009

Nu går skam på torra land.

Hittade denna skönhet på Tradera för ett tag sedan. Har en likadan fast helvit, som vi fyndade på Myrorna i Malmö för 150:- för 4 år sedan (dagarna innan vår dotter kom till jorden - is i magen). Vi trodde då att den var felmärkt och att det saknades en nolla. Hade lagt till denna i min minneslista för att se vad den såldes för. Skam när jag såg att den såldes för 300:-.






Retar mig så att jag inte fick ett påminnelsemail när auktionen började närma sig sitt slut. Då hade jag köpt den och bytt ut vårt chassi eftersom bromsen/låset inte fungerar på vår längre. Vilken miss.




Snart dags att packa fram vår pärla, som jag längtar.

I helgen fyndades det ny spjälsäng. Ett inlägg om det snart om jag kommer loss med kameran.

No comments: