Thursday, December 18, 2008

Kära Tomten....

Lite nytt porslin i skåpen behövs. Jag önskar mig ett halvt dussin eller två av denna lilla kopp i franskt porslin från Country by mail.


Och nu när det blir lite farande under julen hade det ju varit önskvärt att resa "snyggt" med denna necessär från Lisbeth Dahl som man hittar hos Chique.


Och i min fortsatta kamp för ordning på torpet så skulle jag vilja styra upp bland halsband och örhänge. Med ett sådant här kors från Lyck-Annas kanske.


Dessa fina wallstickers från Mini Labo som jag hittade hos Nostalgi Fyn hade livat upp på barnens rum.


Eftersom jag börjar bli rätt tjock så önskar jag mig en ledig och färggrann klänning att känna mig fin i när vi ska ses den 24:e.
Klänning
...och en glasburk till amerikansk fudge passar alltid.
Glasburk
Dessa båda från Indiska.

Sen Tomten, blir jag glad för det mesta från Isabellas eller Katrines butik i Köpenhamn. Ta något lagom stort som du orkar bära, vettja!
Tack på förhand och på återseende inom kort!


Ps. Länkar till ovan nämnda nätbutiker hittar du här väl uppdaterade till höger, Tomten... och alla ni andra som vill överraska mig med en julklapp.

No comments: