Tuesday, March 25, 2008

Ett par nya "tollor" när det våras!

Blev just tipsad om världens finaste toffel-(skånska för träsko)hemsida, Swedish Hasbeens! Min vän kunde se mig springa och jaga mina barn och min hund över åkrarna här hemma i ett par sådana här.

Och jag tror bestämt att så ska det bli! Ett par skitsnygga skor som jag kan ha både hemma och på jobbet - perfekt. Men det blir svårt att välja, för kolla in denna.....



...och denna!

Har ju förstått nu efter lite research att dessa har funnits i de "hippa" affärerna ett tag, men det var en underbar upptäckt för mig, Tack Fia!

Har letat efter sådana sedan jag sett Åsa Westlunds underbara högklackade kurbitsmålade skönheter.

Klicka på bilden för att se 2005 års kollektion.


En lite modernare touch har 2007 års kollektion, om du är nyfiken på den så klicka på denna bilden.

Dock så känns det inte HELT aktuellt med tofflor just i dagsläget eftersom det i vår lilla by just idag ser ut så här, vackert som en tavla, vindstilla och med en underbart värmande sol.

Liten var ordet!

Landsvägen.

5 comments:

Anonymous said...

dom röda, dom röda!!!

josephine said...

TACK JENNY!!!
hade siktat in mig på de flätade men, tusan om det inte blir de röda, om inte kanse just den färgen så åtminstone modellen för de är så.... robusta men flirtiga. som JAG liksom, hahahhaha!!
tack, MIN BÄSTA läsare!

Anonymous said...

Jag gick in och kollade på sidan och det gör ju inget att de snyggaste är de billigaste!! Jag vill också ha! Jag tycker bäst om de röda eller de bruna med träbotten.

Anonymous said...

Oh, dom röda är ju helt gudomliga. Ta dom!

LittlePoppins said...

Jag vill oxå ha de RÖDA!!! Oj så coola!! Men tror ett par med öppen tå blir bättre här i medelhavsvärmen. Jag vill ha ALLA!!!! By the way, gillar din sida. Helmysig läsning.