Tuesday, December 11, 2007

Kalas med pinglor, cocktails och ljuv musik.

Så har man blivit ett år äldre.
Med tjejfest på värsta fina caféet, med underbar mat och härliga cocktails och en avslutning med Christian Kjellvander-konsert, så måste jag säga att jag är HELnöjd!
Presenterna är installerade.

Ett underbart doftljus och värsta fina ljuslyktorna, inköpta på favoritbutiken Miloii.

De får samsas på hyllan med fotografiet på min morfar.

Och till det nyrenoverade (men långt ifrån klara) badrummet, ett underbart sött emaljfat till mitt framtida toalettbord, som matchar perfekt.


Och eftersom jag också fick två små badkulor och två doftande tvålar från L´Occitane så behövdes ju fatet direkt. Den stora tvålen kommer även den från Miloii och tvättsvampen från Grekland.


Tack alla som gjorde vår födelsedagsfest så lyckad!!
En liten omysig bild från Kungsgatans Café som inte gör det rättvisa, men så att man kan tänka sig hur mysigt det kan vara en vinterkväll med tända ljus....

No comments: