Saturday, July 25, 2009

Tur i kärlek?

En tjej, Helena, hade kommenterat ett inlägg på min blogg - och vilken tur! Jag hittade till hennes fina, kreativa blogg Lillofant. För en sån som mig som älskar att sätta namn på saker och ting, så kan ni ju förstå att jag hamnade i himmelriket - jag blev verkligen helt såld på hennes halsband. Och som om turen inte nöjde sig med det....
Hon firar sitt ettårsjubileum med en utlottning av ett av sina fina halsband.



Kanske tar min tur slut här, men det kan ju vara ett stim. Jag provar i alla fall. Pröva lyckan du med.

Om du hör till dem som har tur i kärlek.... så kan du ju alltid betala för det i stället. I en jättefin liten webbutik, Lillofant säljer hon sina halsband. En finfin namnsdagspresent i efterskott till någon som råkar heta Emma... eller så!

2 comments:

Helena said...

:-) Två lotter till dig!

Aleisa Ribalta said...

Och du har vunnit, det kallas verkligen tur!