Monday, July 27, 2009

Det är det som susen gör!

För att peppa mig själv att jogga lite regelbundet, och för att ha ett mål inom en väldigt snar framtid så ska jag anmäla mig till ett motionslopp för bara tjejer! Den 1 september smäller det för iFORM09, ett motionslopp genom Malmö på 5 eller 10 km. Jag efterlyser nu några kära medsystrar att följa mig på denna lilla utmaning. Om man är fyra stycken så får man en picknick-korg att mumsa på efter målgång. Så kom igen, girls!
Man får springa, jogga, gå, lunka eller krypa runt om man så vill. Det hade varit så roligt att vara några stycken!

Låt mig veta snart, för det är ett begränsat antal platser och tjejerna i Skåne är inte sena på att löpa motionslopp!!
Heja heja heja!

Tillägg: Så här såg kvällens löparrunda ut. En optimistisk start, ett svagt psyke, lite bristande kondition och en krånglande vad kan förklara denna kurva. (Och jag sprang heller aldrig i 15km/h efter 23 minuter, det måste varit någon bugg i gps-sändaren...)



Satsar på en snäppet rakare kurva nästa gång.

2 comments:

josephine said...

Nu är vi tre!
En plats kvar....

Helena said...

Grattis du vann namnsmycket! :-) Maila mig hur du vill att halsbandet ska se ut och så klart vilka namn du vill ha stansade! /Helena