Thursday, June 4, 2009

Sommarshopping online & outlet!

Jag gillar ju att fynda - att fynda ekologiskt är ju extra kul.
För en dryg hundralapp så landade en liten ekologisk babyklänning, 0-6 månader i bambu, från Glimma butik. Till min lilla Edit när hon ska på bröllop sommar kanske.


Det är ju inte alltid dyrare att köpa ekologiskt. Och det är ju lika ekologiskt att köpa det på rean.


Ett annat fynd men kanske totalt miljövidrigt, det vet jag inte, var mitt kap på Miljögårdens outlet i helgen. Ett stort quiltat överkast 270x270 för 400:-. Nu slipper vi se vår fläckiga Tomelillasoffa ett tag.



1 comment:

Lisa said...

Hej det är en bild från tradera jag fixa lite med. Ett gammalt tyg, blev inte så bra upplösning på den, men det får funka så länge :) Synd att de inte va tapet, då hade jag gärna velat ha lite! Tråkigt att tapeter som görs idag inte är lika häftiga som på 70talet. ha en fin kväll :9
lisa