Wednesday, March 11, 2009

En tydlig röd tråd?!?!

Det känns som om jag börjar bli lite enkelspårig i mitt pysslande. Jag skyller det såklart på hormonerna och boar vidare utan dåligt samvete och fortsätter att göra bara saker som går i bebistecknen.
Nu är jag snart klar med en filt till barnvagnen, quiltad är väl synd att säga, men planen är att handquilta den i blommönstret. Jag ska bara samla modet - rädd att jag misslyckas och förstör allt, blir sur och lägger den till handlingarna. Handlingarnas hög har en förmåga att växa i mitt syrum.

Tyger från purlsoho.com och Stoff&Stil.


Det gamla vanliga favoritlinnetyget på baksidan - gillar ju det. Barnen tyckte inte att det var annat än rättvist att bebisen skulle få en Bambi på sitt täcke eftersom de har var sin kudde med Bambi på.


En liten spetskant. Kanske ett örngott som matchar....?


Vidare ut i nästa projekt.

No comments: