Sunday, June 22, 2008

Frestande blogg, med finfina projekt och länkar.

Som om jag inte redan hade tusen och åter tusen projekt på gång i både trädgård hus och hem så hittade jag The Purl Bee, för mig, (alla andra brukar redan ha hittat allt som jag upptäcker, för länge länge sedan) nya kreativa bloggen, som vad jag har förstått både har idéerna, beskrivningarna och produkterna.
Jag förvirrar mig bort bland fina projekt, tyger och drömmer om lite mer egentid och en egen liten butik.....



Lånat en bild. Stickning är vackert. Tyg är vackert.

2 comments:

Mimmi said...

Du berömmer andra bloggar, men jag måste skicka iväg en "ros" till dig också för di blogg. En bra blandad kompott av både sy, pyssel och inredning som är mina favoriter. Jag strosar omkring i en del inredningsbloggar och har märkt att även du finns där ibland ;-)

Mimmi said...
This comment has been removed by the author.