Saturday, March 8, 2008

Jävig, men ÄNDÅ.

Om man gillar rosa, grönt, lantligt, bondromantik, quiltat, rosmönser, spegelskrin, fågelburar, provdockor i fina tyger, toilemönster på tapeter, tyger - ja det mesta du kan tänka dig, så ska du komma till ditt närmaste Åhlénsvaruhus.
Ett rosa fat på fot är min favorit. Suck.
Men även rosa eller gröna sammetskuddar, vita prickiga Doris-gardiner, randigt till sommarens utedagar, oljelampor, fina rosa kerubljus och påskharljus.
Hemsidan är hopplöst ouppdaterad, men kika in på riktigt i stället.
Jag köpte toilemönstrade metervaran "Tea time" till draperi till min garderob och ett härligt vårigt randigt tyg som jag håller på att sy dynor till utemöblerna i. Så det ska nog bli vår i år igen!!
Eller vad tror ni??
(Bilder kommer)
Godnatter - j

2 comments:

Anonymous said...

Nu börjar man bli sugen på att se bilderna! Det låter som en härlig mix, jag älskar när folk blandar friskt i inredning, alla delar av personligheten får ta plats på så vis!! Återigen vill jag tacka för en kanonblogg, min ständiga källa till inspiration, det du talade om i ett tidigare inlägg, om att vilja ha ett större och renare hem, gör bara dig mer mänsklig, kan ibland bli för mycket på andra sidor där de ursäktar röran så fort inte alla fjärrkontroller inte ligger i mönster på diagonalen... Genomskinligt eller tragiskt... Hemmet är till för att leva i, kan man genom detta inlägg ana att vår ordning hemma inte är exemplarisk? You go girl!!!

Anonymous said...

Hej J! Nu är jag här igen. Åh, jag vet, har inte varit dit, men sett bilder. Höllpåådöö! Precis allt jag gillar. Såg ett tyg som jag måste ha!