Friday, March 7, 2008

Uppdaterat och korrekt missnöjesinlägg om nya "organisationsprylar".

Gah arghh. Haft städdag och varit i två fina affärer. Inget kan få mig på sämre humör. Konstigt men sant, sant. Vill också ha en fin liten egen affär, vill också ha ett städat och fint hem. Nichts, zip, nada.
Vi har världens minsta smutsigaste, stökigaste hem, jag lider av något konstigt syndrom som kräver organisation för att jag ska hitta, men jag jobbar i motvind, mot min egna organisationsförmåga - för i slutändan ligger INGET någonsin på någon logisk plats...gaH...

Nog om det. Har varit i "byns" nyöppnade affär -Tegnérs Interiör, i Trelleborg. Min dröm som någon annan drev till verklighet, härligt.

Sen till Fridas Gård. Som jag visste att de skulle ha fina krokar till badrummet och barnen.

I slutänden kan ni se lite av badrummets framsteg, ny färg på de putsade väggarna och ett nymålat innertak. "Dosan"-den bästa av inspektörer.
Trevlig helg!


Liten badrumshylla från Tegnérs Interiör.


En krona bör ju varje bloggare som bloggar om vitt och lantligt ha. Check.
(Vet inte om det hjälpte den ledsna murgrönan förstås..)


En matchande, liiiiiten krok till vårt badrum med platsbrist.


Spegel till badrummet... eller...


Två krokar till hallen, så att barnen själv kan hänga upp sina jackor.

"Taklister saknas."
Trevlig helg.

No comments: