Friday, January 4, 2008

Nytt år, nya tag!

Jag är ju oförlåtligt dålig på att uppdatera! Ursäktar mig ändå, förlåt.
Nu kan jag inte längre skylla på disfunktionell kamera, för en ny kom med tomten. Men jag KAN skylla på både mellandagsrea(=jobb) och obehagliga vinterliga epidemier. Jobbar ändå på med massor av saker, fast i nästintill obefintlig hastighet...

Vad hände förresten med alla PIF??? Jag väntar fortfarande på adresser!!!

Nu kommer den avslutande helgen i detta evinnerliga helgfirande och sen, näst efter det, härnäst, kan vi se fram emot en extra dag, skottår - 24 EXTRA TIMMAR - Hurra!!!!
Tills den extra dagen, då allt ska hinnas med, som ligger på hög och väntar på att dygnet SKA FÅ 48 timmar, så lever jag lite på sparlåga, lite "Under Construction" kan man säga.

(Min "lilla" hund övervakar vår vän som putsar väggarna i vårt kommande badrum, ja, fortfarande inte klart, och just detta var ju faktiskt ett tag sedan!)

Men tappa inte sugen, jag är här!
Och uppdaterar om jag mot all förmodan skulle hinna få något gjort mellan jobbet, bajsblöjor och prinsesskavalkader. Det är ändå en hel del nya bebisar som redan har och ska titta ut i dagarna, som kommer sporra till presentpysslande, så kanske något kan hända. Men om ni ÄNDÅ tycker att det skulle vara kul med lite att titta på, eller när ni misströstar och vill ha något att syssla med så rekomenderar jag varmt, varmt, varmt, Lisbeth Dahls hemsida där man VILL HA allt i sommarkatalogen eller Garnstudions hemsida med så himla många underbara mönster så att man bara får stick- och virknoja.
Till nästa gång - j

4 comments:

fingerspitz said...

Jag var helt säker på att jag hade mailat dig min adress men nu hittar jag inte ens din mailadress, knasigt... så du får gärna maila mig igen på fingertoppskansla snabela gmail punkt com

kul med ny kamera men mindre kul med vinterepidemier. allt gott!

Sagalisa said...

Nämen hej där vad roligt med en till skånetös!!!Åååå vad mysigt du har det då....o vilken fin familj!
Såg att ni oxå renoverat badrummet,vi är äännnttlligen klara,bara lite smått o gott som ska upp.men jag önskar oxå att dygnet hade fler timmar...Ses igen/Anna

Anonymous said...

Hej! Ja just det ja, jag hittar helt enkelt inte din mejladress! Å sen har jag befunnit mig i en liten dimmig grå bubbla ett tag så omvärlden knappt har nått mig;) Bara jag får din mejladress så kan jag skicka min adress! mejla mig på rattvisabarn@gmail.com.

/Elisabeth

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ said...

Kul med renovering..iallafall sedan ;-)/Karolina