Thursday, August 9, 2007

Malmös vackraste byggnad!

För drygt tre år sedan fick jag äran att säga JA till min älskade man på det finaste stället i Malmö. Just här stod vi med all släkt och vänner och lovade varandra kärlek i evighet. Med havet och Öresundbron i bakgrunden.


Att ta en termos kaffe och en unikabox med en limpsmörgås med sig hit och sola och bada som Gud skapade en, är underbart. Lugnet, det åldrade, torra träet under fötterna, utsikten över havet mot Danmark och alla gamla rynkiga damer ger en annan dimension på livet.



Igår var vi där på toalettbesök, flickan min och jag när vi var på stranden. Längtar efter ett dopp där snart igen.
foto: www.ribban.com

1 comment:

Handplockat said...

fint sär var på bilderna i alla fall

jag ska för första gången i livet till malmö
på panduros kickoff den 9 sep
har du tips på mysiga butiker?