Wednesday, August 8, 2007

Jämlikhet och broderskap.

I ettårspresent av mig fick lillkillen denna underbara, ja vaddå... klänning sa släkten och mannen, "skjorta" fick jag hävda. Jag tyckte att den var så underbart fin och söt att jag inte kunde motstå. Så för jämlikhetens skull kan vi väl säga att det är en klänning. Så nu drar jag mitt (rätt stora) strå till jämlikhetens stack och klär min älskling i klänning! Från underbara Viki Petersson, som gör enormt fina kreationer, inköpt på fantastiska Miloii, Friisgatan, Malmö där man kan shoppa upp hela sin lön på sekunden, om man bara fick.


Lite suddig bild, men det är hopplöst att få en skarp bild på en städande ettåring och med en lätt kladdig lins.

Fina guloranga knappar i hela ryggen.

3 comments:

Anonymous said...

Men den var ju jättegullig och sonen med för den delen!

Majtjho said...

Så fin den var. Passar finfint på lillkillen din.

Malin said...

Jag har sånt tyg härhemma, två gardinlängder... Vad fin han är!