Tuesday, May 8, 2007

Varde ljus!!

Det närmar sig torsdag = köksleverans. Och elen är klar (bara lite kabel som ska gömmas i kabelkanaler), lampor och golvvärme funkar, två offerter från rörmokare har kommit in. Inte illa skulle jag vilja säga. Till helgen kommer barnpassning och det ska monteras kök.

Blev så glad att jag äntligen fick upp mina fyndade lampor, innan jag tappade eller slog sönder dem. En taklampa med porslinssockel vid kylen och skafferiet. Införskaffad på närmaste Erikshjälpen för 15 kronor.


Och en vägglampa vid spis och vask, helt gratis, räddad från min kusins renovering av sitt badrum! Så NÖJD!!


Måste visa en bild på min fina nya spargris som jag ÄLSKAR! Från David Design, för en spottstyver. Love it! Gillar ugglor, precis som Lisa som på sin fina, intressanta och matnyttiga blogg visar många godingar. Här är min!

No comments: