Monday, May 14, 2007

Adjö, tråkPågensgifflar - Hello, Kanelrosor. How you doing!

Förra veckan kom det besök, en som visste att här är det sällan det finns något gott hemma, men det finns alltid en fikasugen mamma. Hon hade med sig Polarbröds nylanserade Kanelrosor och jag visste direkt att det skulle bli gott! Och det blev det. Inte som hem- eller bageribakat, men mycket bättre än andra påskanelisar från affären.

Dessutom är jag den perfekta matchen på deras målgrupp - dubbelt upp dessutom.
"Visst gillar väl de flesta härligt, färskt kaffebröd men det är få som tar sig tid att baka. Polarbröd vänder sig med Kanelrosorna framförallt till kvinnor, trettioplus, som uppskattar kvalitetsfika med hembakt känsla och barnfamiljer som vill bjuda barnen på en liten äkta bulle utan tillsatser."

Hejja Polarbröd - sommarens fikakorg är räddad, tror ni har skaffat er en ny storsäljare.

3 comments:

Sofia på Me and my home said...

Vilken underbar blogg! Du skiver ju helt ljuvligt och verkar ha en helt ljuvlig familj, och dessutom skapa dej ett ljuvligt hem! ;) Jag kommer gärna tillbaka!

Jenka said...

Hej Oofin
Tack för tipset om kanelrosorna. Mmm...Dessutom var det två för en pris när jag köpte vilket inte gjorde mej mindre nöjd! Å den här bloggen fick man snoka rätt på med list. Jag hade ingen aning! Hur som helst är den superfin å ger mej precis hur mycket tidsångest som helst. Hur hinner du allt fint pyssel!? Själv har jag äntligen fått tillbaka knivarna till O-maskinen från slipmannen. Bara för att upptäcka att Thomas snillat bort pedalen. Ackack...Hoppas vi ses snart å hoppas ni får nåt på posten imorron...hmmmmm

Anonymous said...

å va gott det låter! Ska pröva de där nästa gång!!