Friday, February 12, 2010

När jag äntligen.....

.......började komma i gång igen att blogga så blev min mobil stulen och nu sitter jag med ett lass dassiga kameror igen och blogga utan egna bilder är så trist.
Så då tycker jag helt enkelt att ni kan kolla in hos Kinokos blogg för där är mycket fint att titta på och så kan ni kanske vara med i tävlingen, och fastnar du för något och har dåligt med tur så kan du ju också köpa det på Kinoko.

Med det japanska temat (Kinoko är japanska) så kan jag ju visa Blendas efterlängtade kuddfodral till hennes pöl. Tyg och pompomband från Stof & Stil. Tyvärr så sydde jag på bandet inifrån i stället för att sy på det som ett dekorationsband efteråt.


Men hon som fick den är nöjd så då spelar det mindre roll, hon sover med den i sängen varje natt trots att den tar lika stor plats som hon gör.

Mot nya lyckade projekt!

No comments: