Wednesday, November 18, 2009

Före och efter.

Två små skåp som är fina men inte haft någon plats det senaste halvåret, efter en ommöblering, fick den omsorg de behövde och vars två skruvar på en vägg. Borta är röran (njäe, men...) och skåpen gör mig glad.

Från en plats på en bokhylla och med knappt något i.


En idé var att använda dem som ram. Så kunde barnet i fråga ha sina skatter där i.


Men det blev i stället som det var tänkt. En provbit tapet från favoriten Pip på inreda.com och små tofsar från favorit nummer två, Stoff & stil (om man fick en krona...).


Med lite fantasi kan ni nog bortse från vävtapeten. Är mycket nöjd med mina tofsar - att blanda mjukt och hårt är ett bra sätt att få det lite fylligare.

2 comments:

Mia said...

Hej,
jättesöta skåp, fint det var med de små toffsarna skall leta upp mina i syrummet.

Vi har också vävtapet i köket det målades vit när vi flyttade in istället för det knallblåa. Jag tycker att det är ok med vävtapet så länge det är vitt.

josephine said...

Ja, det är just det.... att vi inte ens har målat den... och nu är det 4 år sedan vi flyttade in....
Jag hade gärna haft en blommig ljus fin tapet.. men hantverkaren lyser med sin frånvaro ;-)