Wednesday, June 27, 2007

BADRUMSSPECIAL. Hur ser ditt badrum ut??? Våga visa!!

Jag behöver inspiration, MASSOR med inspiration. Visa mig ditt fina badrum, eller nåt som du är speciellt nöjd med i detsamma.
Eller visa någon annans som du är grymt avundsjuk på! Snälla hjälp mig, jag vet att jag har sett jättemånga fina, men jag hittar inte tillbaka dit. Här är ett underbar exempel på vad jag gärna skulle kunna tänka mig. Men alla tips mottages med värme!


foto: country living

Jag drömmer mig bort..... Duschdraperiringen är jag jättesugen på!!! Badkar också, men det får bli ett litet sittbadkar i så fall. Helst lejontass såklart! Gärna rutigt golv, men kanske inte svartvitt.... Pärlspont och en mönstrad tapet skulle inte vara fel. Ett linneskåp till handdukar och ett skåp under handfatet. Toalettlocket kommer vara svart, det är ju redan klart, men en ny blandare till handfatet behövs verkligen....

3 comments:

Sofia på Me and my home said...

Gratulerar på bröllopsdagen i efterskott! På söndag firar maken och jag sju år som gifta!
Skall försöka få till ett inlägg snart om vårt badrum - renoverades förra sommaren - tassbadkar och pärlspont kan du få se där iallafall! :)

josephine said...

aaaah, nice. det ser jag verkligen fram emot!! låter spännande!

Lykke said...

titta förbi min sida så finns det lite bilder av mitt badrum.