Monday, May 10, 2010

Litet Magasin.

Ibland så glömmer jag att det finns folk som gör så fina saker så att man bara inte kan förstå hur någon kan komma på något så vackert.
Då går jag till någon butikskedja och köper något som är kul i en dag och sen tröttnar jag.
Men här finns räddningen.


Så här är det att ha barn. Så snyggt. Och så mysigt.


Modereportage fina som snus.


Small Magazine
Jag har kollat noga i hela denna nättidning och hittade inte något som var fult. Tvärtom.
Alla annonser är klickbara och leder bara vidare till mer fint.

4 comments:

Anonymous said...

cool header :)

josephine said...

tack! har dock velat byta ett tag men det var så krångligt när jag gjorde det så jag bara skjuter upp det....

Hawk and Weasel said...

Åh, tack så mycket för det tipset! Superduperfint och som du säger, det är så upplyftande att se fina saker och vacra barn i vackra kläder.

Kan tipsa om milk (som du säkert känner till, men ändå:)
http://www.milkmagazine.net/

josephine said...

Tack själv! Har kanske sett det någon gång, men nu är det tillagt bland bokmärkena!