Tuesday, March 2, 2010

Kommer inte våren till oss...

... så köper vi lite vår på Stoff & Stil.

Jag vet jag tjatar om våren. Men jag har varit så himla deppig över det här vädret och vara innesnöad osv. Nu har jag varit glad i magen de senaste dagarna för att jag har fått se lite blå himmel och till och med lite sol vid något tillfälle, och när man går upp vid sex så börjar natthimlen faktiskt ge med sig.

Idag gjorde jag ett ärende i Malmö och på vägen hem var jag a l l d e l e s för tidig till att hämta barnen. Jag skulle ju inte skaffa mig fler projekt. Men jag är ju världssämst på allt som har med karaktär att göra.
Kolla själv.




Påslakan och örngott till Edit.


Med söta ugglor och våriga färger.


Nerifrån och upp: Klänning, kuddfodral, byxor till Blenda och..... jag vet inte. Men det är så fint.



Tyvärr, tror jag att jag glömde ett blixtlås i affären - det som jag körde dit för.... hrm.

3 comments:

Ruuthie said...

åh, så fina tyger, önskar att jag bodde nära stoff o stil
Lycka till med dina projekt!

josephine said...

Men visst kan man köpa via deras hemsida?!?!?
Det är bara farligt att åka dit ;-)

Claudia Lawrence said...

Hi, ur blog is really nice & interesting, while reading it through translation I truly like it & cool snaps. I just wanna suggest that u should submit your blog in this website which is offering very unique features at cheap prices there are expert advertising team who will not only provide the adspace but also promote ur blog & affiliate ads through all over the networks which will definitely boost ur traffic & readers. Finally I have bookmarked ur blog & also shared to my friends. hope u have a wonderful day & !!happy blogging!!.