Monday, February 22, 2010

OM om inte fanns...

OM vi skulle kunna buda på ett hus idag och OM inte varit så klara på var vi ville bo så skulle jag blivit ganska hysterisk över det här huset, och galen över bara tanken att någon annan skulle få det.
För snacka om ett hus med potential och charm.
Jag ska inte gräva ner mig i detta huset, har sådana tendenser, för jag är på det klara med att jag INTE vill ha någon trädgård, men OM jag hade velat ha en trädgård så hade det inte varit fel med en trädgård med blåregn, och äppleträd, eller ett hus med fint skafferi.
Men sådana kan man bygga. Så adjö huset och grattis till dem som "förvärvar" detta fina hus, som det så fint står i mäklarnas beskrivningar ibland.






Ett skafferi med fönster, varje matglad, mörkrädd unges dröm!


Trägolv och en vacker trappa.

Foto: Eva Larsson & Co

No comments: