Friday, September 4, 2009

Handarbete på menyn.

Har jag sagt det förut? Jag vill så mycket, men tiden räcker ju aldrig.
Här är i alla fall ännu en ny önskedröm att försöka trycka in i mitt pressade schema.

Jag har redan hittat min favorit. Först ut, helt klart. När - får framtiden utvisa.



I morgon blir det utflykt. Jag är inte någon trevlig passagerare, jag är mer en ganska hispig, irriterande co-driver som kommenterar säkerheten hela tiden. Skyller ALLT detta på mina hormoner. Men på den senaste långturen så hade jag med mig min virkning. Ett genialt drag. Kan väl dessutom inte finnas en mer passande virkning för en biltur än den här?!


Ja, ni ser själv var man hittar mönstret.

Jag ska inte ropa "Hej" men tanken är att det ska bli ett lapptäcke av det lite mindre "perfekta" hållet. Få se om det blir som jag tänkt mig. Fler fina figurer till lapparna finns att låna i Erica Laurells bok.

Man hoppas ju på fler böcker av henne när man ser hennes FANTASTISKA kreationer på hennes hemsida, och nu har hon också en egen kollektion med Organic yarn - Välkommet!

No comments: