Monday, August 17, 2009

HURRA - man kan blogga med bilder igen.

Och under tiden har jag hemnet-knarkat.
Familjen trängs i vårt lilla hus som knakar i fogarna. Vi har möblerat om i helgen och de två stora barnen har fått var sitt rum och jag har fått tränga in mitt sybord tillbaka in i sovrummet igen. Men det blev bra. Barnen blev nöjda.
Nu ska här inredas och målas.
Men inte undra på att man börjar se sig om med tre barn, en STOR hund och en liten katt på 78 m2.

Mina resultat i allt hemnetstirrande har blivit ett hus som jag kan döda för och lite annan trevlig köksinspiration.

Ett tegelhus är drömmen. Med ett litet fint kök och gamla detaljer och man är i hamn. Nu är läget inte inne för en flytt idag. Till min stora sorg för då hade jag satsat allt på detta hus. Mot alla odds.












Hemnet, lgh i Lund, med ett i mina ögon väldigt snyggt men OTROLIGT vågat kök. Att våga ta steget att kakla hela skiten - WOW. Jag inspireras och övar mig i vågadheter.



Ja, tack - jag tar min morgonlatte på balkongen.

No comments: