Sunday, November 18, 2007

Byxa till en brallis!

Hittade detta underbara bruna tyg med äpplen på Stoff & Stil i fredags, och kom direkt att tänka på min kompis lilla flicka, med en matchande mudd som jag hade hemma skulle det bli en pösig byxmodell. Jag la till lite extra runt låren på det mönstret jag hade. Det blev jättebra. Men som alltid är det något som går på tok , fast jag anstränger mig att vara så noggrann så... Baksidan kom på något vis upp och ner?!?! Hur? Måste ha sytt ihop fram- och bakstycket upp och ner helt enkelt, men det blev hur bra som helst ändå.


Något litet till får det nog bli, har på lut. Vi får väl se om jag hinner.

2 comments:

Anonymous said...

Hallå...undrar var du köpt det fina äppel tyget?/Karolina

josephine said...

En stuv på Stoff & Stil. Gilla-gilla-gilla!