Friday, May 11, 2007

WOW! Breathtaking!

Adjö vitt - Goddag pastell!!!!
Varje dag hittar man någon ny fin blogg, men idag blev jag "swept of my feet"! Som tygblöjeanvändare fastnade jag direkt vi bilden på dessa underbara blöjor och började kolla vidare. Än så länge har jag bara läst ett inlägg och sett en himlans massa fina bilder, men inser att jag har mycket skön och nästintill jobbig läsning framför mig, med tusen avundsjuka suckar och massa ojjande över hur sagolikt allt är. Direkt gick denna tjejs helt ofattbart, underbara blogg rakt in i mitt hjärta och jag får existensproblem och vill bara göra om hela mitt liv!
Mina vänner - jag rekommenderar varmt Hello. My name is Heather, och den som inte blir avis på hennes studio måste vara kall, hjärtlös och med noll känsla för inredning! Utöver det så finns här hjärtknipande quiltningar, kläder till stora och små som gör en mållös, detaljer som gör att det snurrar i huvudet av tillfredsställelse, vackra tyger i staplar från golv till tak, möbler som fascinerar, massvis med annat "to die for" och fotografier som ger allt ytterligare en konstnärlig dimension (hennes mans verk, vad jag förstår).

Varning! Sitt ner när ni kollar länken till bl.a studion! ;-)



Libero och Pampers - SLÄNG ER I VÄGGEN!!!!!

Förresten så har Heather alltid varit mitt favorit-utländska-namn, men helt, totalt omöjligt att försvenska. Det betyder dessutom ljung - ljuvligt!

4 comments:

Lotten said...

Jag bara älskar Heathers hemsida - såå underbara saker och tyger hon har - och inredningen - to die for!

Anonymous said...

Ja, visst har hon en underbar sida! Men så är hon ju proffs liksom Posy gets cosy och liknande, måste jag intala mig för att inte bli för avundsjuk..

Jenny said...

Hej! Jag ramlade in på din otroligt fina blogg och blev jätteglad för tipset om Heathers hemsida. Tack!

Antar att du inte är så intresserad av tygblöjor längre (det inlägg jag kommenterar är visst två år gammalt) men kolla gärna in mina tygblöjor om du har tid. Inte som Heathers, men ändå :-)

josephine said...

Oj, visst är jag intresserad av tygblöjor nu igen! 3,5 vek kvar till nästa bebis.
Som du ser har jag uppdaterat min blöjpark nyligen hos Glimma - http://kraximameluckerna.blogspot.com/2009/04/jag-lagger-i-en-ny-vaxel.html, men bara med små storlekar än så länge.
Tar mig självklart en titt på dina. Vilken tur att du hittade till min blogg, så jag kan få kika på din!