Tuesday, March 20, 2007

Tänka om, tänka om!

Jag som drömt om detta diskställ till vårt nya kök.... Men bor man i ett gammalt kostall på en åker, med bara 2 meter i tak så är det inte meningen att man ska få ha ett tjusigt diskställ från fina Slottsstallet som kräver lite mer takhöjd.
Eller så blir det till att tänka om.... Hmmm, överskåpet kanske ska sitta längre bort mot takbjälken...
Är det ambitiöst att "bygga om" köket för ett diskställs skull? Till mitt försvar så har jag att vi vinner arbetsyta om vi har ett vägghängt diskställ... Tål att jobbas på!



4 comments:

Mia said...

Villket fint diskställ var har du hittat det någonstans.

josephine said...

Det fanns till salu på Slottsstallet som jag länkade till, men jag kunde inte köpa det, det var för högt för vårt kök. Tyvärr.

Mia said...

Hej,jag såg att du länkat till slottsstallet, men jag var nog lite sen de hade inga kvar. Såg senare att du skrivit detta för över två år sedan. Oftast är barnen runt omkring när jag sitter vid datorn då läses allt väldigt fort och slarvigt. Tack för svaret.

josephine said...

förlåt - det kunde jag ju sagt. och att det nog var second hand så att de inte hade mer än ett antagligen.
jag är själv virrig och glömsk och har lite för mycket i tankarna så jag förstår...