Wednesday, February 7, 2007

"Prylar söker..."

Den senaste tiden (läs månaderna, eller kanske till och med halvåret) har jag varit på AKTIV jakt efter förvaring till vårt hem. Till leksaker, till stickningar och garner, till urväxta kläder och kläder som väntar på att bli ivuxna. Till arbetsrummets alla tyghögar, trådrullar och diverse plock man bara inte kan slänga. Och idag hittade jag faktiskt en fin korg på Åhléns, som jag direkt tänkte att jag kunde ha till mina garner. Detsamma hade de tänkt som skrev texten till bilden på deras hemsida - jaja - man har inte helt tappat greppet bara för att man är mammaledig därifrån.


Det svåraste är att hitta någon smart förvaring till flickans rum. Eftersom rummet är litet så vill man gärna ha bort saker från golvytan. Ett drängaskåp med fina korgar kanske, lagom högt, liten väggyta, djupt som slukar mkt. Nattlampa är i alla fall införskaffad, äntligen!!! En liten vit kanin. Hon älskar den, och mamma med!!!!

No comments: