Wednesday, November 7, 2007

I´m back!



Med lite badrumsrenovering kan man ju glömma bort det mesta, som att blogga. Men med lite mutor så kan även den lataste, hrm, mest upptagna! komma igång med bloggandet igen.
Hittade nämligen följande text på Majhtjos blogg och kunde bara inte motstå!!

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Ja, jag får väl erkänna, även för mig sälv, att jag är en sån som ofta faller för "starterbjudande" från bokklubbar, tidningar och annat. Men jag VET att denna gången blir det MINST lika bra som det låter!!

Undrar om någon vågar lämna en kommentar här och PIFFA vidare?! Någon som fortfarande kikar in och inte har gett upp efter mer än en månads bloggtystnad.....

3 comments:

Anonymous said...

Å va kul! Jag kikar in här ibland och va kul att det börjar hända lite igen på din blogg!

Elisabeth/rättvisa barn

josephine said...

åh, tack söta du för att du har tålamodet. och kul att du uppskattar lite nya inlägg ;-)
nu ska jag sätta mig vid symaskinen!

är du med på PIF? i så fall är du första kvinna ut att få en egenknåpad present från mig!!
(håll förväntningarna på lagom modest nivå så är du hygglig!)

fingerspitz said...

jag är också glad för nya inlägg och en liten grej i brevlådan vore ju inte heller fel...